Förfärliga kommentarer på min blogg!

I valrörelsens slutspurt drabbas jag av rasistiska kommentarer på min blogg. Förgäves försöker jag radera de kommentarer som står här, men hittar inte hur man gör. Kan någon hjälpa mig?

Dagen har varit full. Först besök på Volvo flygmotor, Volvo aero i Trollhättan tillsammans med Lars Ångström från försvarsutskottet i riksdagen. Besöket var mycket positivt. Från att ha haft 100 % militär produktion har man nu bara 14 %. Resten är civil och rymd.

Eftermiddagen ägnades åt att demonstrera solspisen på torget i Alingsås. Den väcker mycket uppmärksamhet, men tidningen kommer inte. Kanske i morgon?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men hur ser en solspis ut?
Är det öppen eld eller?

Lycka till i valspurten!

2006-09-13 @ 16:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback