Lena Klevenås

Hej!
Jag kandiderar till riksdagen! Och hoppas på att du kryssar mig i höstens val! Men tyvärr kan du bara göra det om du bor i valkretsen "Västra Götaland norra" t ex i Alingsås, Lerum, Herrljunga och Vårgårda, Trollhättan, Lilla edet, Ale, Vänersborg och Dalsland. Det behövs ca 600 röster för att jag ska bli inkryssad, så det borde gå!
Jag är miljöpartist. Tidigare var jag sosse, men det blev för tråkigt! Där får man inte profilera sig och det kan jag bara inte låta bli. Jag bara är sån, full av energi och engagemang och vilja att rädda världen!
Om en stund infaller den internationella kvinnodagen, den 8 mars. Solidaritet med kvinnor och barn är det som jag arbetar för. Därför startar jag nu min valrörelse och min blogg.
Vill också säga Grattis på namnsdagen till Siv, som i kvinnosolidaritetens namn, eller vad det nu är, alltid ställer upp och hjälper mig när det strular med datorn

Kommentarer
Postat av: Max Andersson

Den här bloggen verkar ju lovande.

Grattis till resultatet i Mellerud. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback